Wuxi Flyt New Energy Technology Co.,Ltd.

Generatore di turbine eoliche - Soluzione nova per l'energia libera

Chì ghjè l'energia eolica?

A ghjente hà utilizatu u putere di u ventu per millaie d'anni.U ventu hà spustatu e barche longu u fiumu Nilu, hà pompatu l'acqua è u granu macinatu, sustene a produzzione alimentaria è assai di più.Oghje, l'energia cinetica è u putere di i flussi di l'aria naturali chjamati ventu sò sfruttati à scala massiva per creà l'electricità.Una sola turbina eolica moderna di u ghjornu pò generà più di 8 megawatts (MW) di energia, abbastanza per alimentà in modu pulitu quasi sei case per un annu.I parchi eolici onshore generanu centinaie di megawatts, facendu di l'energia eolica una di e fonti d'energia più efficaci, pulite è facilmente dispunibili in u pianeta.

L'energia eolica hè a fonte d'energia rinnuvevule à grande scala più bassu è hè a più grande fonte di energia rinnuvevule in i Stati Uniti oghje.Ci sò quasi 60 000 turbine eoliche cù una capacità cumminata di 105 583 megawatts (MW).Hè abbastanza per alimentà più di 32 milioni di case!



In più di ghjucà un rolu vitale in u nostru fornimentu energeticu, e soluzioni di l'energia eolica aiutanu ancu e cumpagnie cummirciali à cumpiendu obiettivi è mandati rinnuvevuli per energia affidabile è pulita.

I vantaghji di l'energia eolica:

  1. I turbine eoliche rimborsanu tipicamente l'emissioni di carbonu di a vita associate à a so implementazione in menu di un annu, prima di furnisce finu à 30 anni di generazione di elettricità praticamente senza carbonu.
  2. L'energia eolica aiuta à riduce l'emissioni di diossidu di carbonu - in 2018, hà evitatu 201 milioni di tunnellate metriche di emissioni di C02.
  3. L'energia eolica furnisce ingaghjamenti fiscali à e cumunità chì ospitanu prughjetti.Per esempiu, i pagamenti di l'impositu statali è lucali da i prughjetti di u ventu in Texas sò stati $ 237 milioni.
  4. L'industria di u ventu sustene a creazione di l'impieghi, in particulare durante a custruzzione.L'industria hà sustinutu 114 000 impieghi in i Stati Uniti in 2018.
  5. L'energia eolica furnisce una fonte di ingressu stabile è supplementaria: i prughjetti di u ventu paganu più di $ 1 miliardi à i guverni statali è lucali è i pruprietarii privati ​​ogni annu.

 

Cume hè un prughjettu di energia eolica?

Un prughjettu di u ventu o una splutazioni si riferisce à un gran numaru di turbine eoliche chì sò custruite vicinu è funzionanu assai cum'è una centrale elettrica, mandendu l'electricità à a reta.


Una foto di turbine eoliche in u prughjettu Frontier Windpower II in Oklahoma

U prughjettu Frontier Wind power I in Kay County, Okla., hè operativu da u 2016 è hè allargatu cù u prughjettu Frontier Wind power II.Una volta cumpletu, Frontier I è II generaranu un totale di 550 megawatt di energia eolica - abbastanza per alimentà 193.000 case.

Cumu Funcione Turbine Eoliche?


Un diagramma chì mostra i cumpunenti di una turbina eolica standard

L'energia hè generata da turbine eoliche rotanti chì sfruttanu l'energia cinetica di l'aria in muvimentu, chì hè cunvertita in elettricità.L'idea basica hè chì e turbine eoliche utilizanu pale per cullà u putenziale di u ventu è l'energia cinetica.U ventu gira e pale, chì gira un rotore chì hè cunnessu à un generatore per creà energia elettrica.

A maiò parte di e turbine eoliche sò quattru parti basi:

 

  • I lame sò attaccati à un hub, chì gira cum'è e lame giranu.E lame è u hub inseme facenu u rotore.
  • A nacelle accoglie a scatula di trasmissione, u generatore è i cumpunenti elettrici.
  • A torre tene e pale di rotore è l'equipaggiu di generazione in alta sopra a terra.
  • Una fundazione mantene a turbina in u locu nantu à a terra.

 

Tipi di turbine eoliche:

I turbine grandi è chjuchi sò in dui categurie basi, basatu annantu à l'orientazione di u rotore: turbine à l'assi horizontale è à l'assi verticale.

E turbine à asse horizontale sò di granu u tipu di turbine eoliche più utilizatu oghje.Stu tipu di turbina vene in mente quandu si imagine l'energia di u ventu, cù pale chì s'assumiglia assai à l'elica di l'aviò.A maiò parte di sti turbine anu trè pale, è più altu hè a turbina è più longa hè a pala, tipicamente più l'electricità hè generata.

E turbine à l'assi verticale s'assumiglianu assai più à un battitore d'ova chè à l'elica di l'aviò.I pale di sti turbine sò attaccati à u cima è u fondu di un rotore verticale.Perchè e turbine di l'assi verticale ùn sò micca cum'è e so contraparti horizontale, sò assai menu cumuni oghje.

Quantu elettricità genera una turbina?

Dipende.A dimensione di a turbina è a vitezza di u ventu attraversu e pale di u rotore determinanu quantu electricità hè prudutta.

In l'ultima decada, i turbine di u ventu sò diventati più alti, chì permettenu pale più longu è a capacità di prufittà di e risorse di u ventu megliu dispunibuli à altitudine più altu.

Per mette e cose in perspettiva: Una turbina eolica cù circa 1 megawatt di putenza pò pruduce abbastanza energia pulita per circa 300 case annu.I turbine eoliche usate in i parchi eolichi terrestri generalmente generanu da 1 à quasi 5 megawatt.A velocità di u ventu di solitu deve esse di circa 9 chilometri per ora o più per a maiò parte di e turbine di ventu di dimensioni utili per cumincià à pruduce l'electricità.

Ogni tipu di turbina di u ventu hè capaci di generà a so energia massima in una gamma di velocità di u ventu, spessu trà 30 è 55 miles per ora.In ogni casu, se u ventu soffia menu, a produzzione di solitu diminuisce à un ritmu esponenziale piuttostu chè di firmà in tuttu.Per esempiu, a quantità di energia generata diminuite da un fattore di ottu se a vitezza di u ventu hè a mità.

Duvete cunsiderà e soluzioni di energia eolica?

A generazione di energia eolica resta trà e più petite impronte di carbonu di qualsiasi fonte d'energia.Ghjoca un rolu essenziale in u futuru di l'approvvigionamentu energeticu di a nostra nazione, sustene a transizione energetica di u nostru mondu è a crescente dumanda di risorse energetiche sustinibili.

U ventu hè ancu unu di i migliori metudi per corporazioni, università, cità, utilities è altre urganisazioni per passà rapidamente à l'energia senza emissioni à scala.Un accordu d'acquistu di energia virtuale (VPPA) pò assicurà decine à centinaie di megawatt d'electricità netta zero per 10 à 25 anni.A maiò parte di l'accordi spuntanu ancu a casella per l'addizionalità, vale à dì l'approvvigionamentu d'energia pulita neta-nova chì rimpiazza fonti di energia potenzialmente più vechje, chì emettenu più altu.

Chì ghjè u megliu locu per un prughjettu di energia eolica?

Ci sò sei considerazioni basi per i prughjetti di energia eolica:

  • A dispunibilità di u ventu è i lochi desiderati
  • Impattu ambientale
  • Input di a cumunità è bisognu lucale per a generazione di energia rinnuvevule
  • Politiche favurevuli à i livelli statali è federali
  • A dispunibilità di a terra
  • Capacità di cunnette à a rete elettrica

Cum'è i prughjetti solari PV cummirciali, i permessi devenu ancu esse assicurati prima di inizià una installazione di energia eolica.Stu passu criticu aiutarà à determinà se u prughjettu hè finanziariamente viable è hà un prufilu di risicu favurevule.Dopu tuttu, u scopu hè di avè i prughjetti di u ventu à scala cummerciale chì furniscenu elettroni à a reta per decennii à vene.Assicurendu chì u custruttore E u prughjettu sò finanziariamente sani assicurerà u successu per una generazione o più.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021