Wuxi Flyt New Energy Technology Co., Ltd.

Chì ghjè una cellula solare di siliciu cristallinu unicu

U siliciu monocristallinu si riferisce à a cristallizazione generale di u materiale di siliciu in una forma di cristallu unicu, hè attualmente un materiale di generazione di energia fotovoltaica largamente utilizatu, e cellule solari di siliciu monocristallinu sò a tecnulugia più matura in e cellule solari à basa di siliciu, in paragone à e cellule solari di polisiliciu è di siliciu amorfu, a so efficienza di cunversione fotoelettrica hè a più alta. A pruduzzione di cellule di siliciu monocristallinu à alta efficienza hè basata annantu à materiali di siliciu monocristallinu di alta qualità è una tecnulugia di trasfurmazione matura.

E cellule solari di siliciu monocristallinu utilizanu barre di siliciu monocristallinu cù una purezza finu à 99,999% cum'è materie prime, ciò chì aumenta ancu u costu è hè difficiule da aduprà à grande scala. Per risparmià costi, i requisiti di materiale per l'applicazione attuale di e cellule solari di siliciu monocristallinu sò stati rilassati, è alcune di elle utilizanu i materiali di testa è di coda trasfurmati da i dispositivi semiconduttori è i materiali di siliciu monocristallinu di scarto, o sò trasformate in barre di siliciu monocristallinu per e cellule solari. A tecnulugia di fresatura di wafer di siliciu monocristallinu hè un mezzu efficace per riduce a perdita di luce è migliurà l'efficienza di a batteria.

Per riduce i costi di pruduzzione, e cellule solari è altre applicazioni terrestri utilizanu barre di siliciu monocristallinu à livellu solare, è l'indicatori di prestazione di i materiali sò stati rilassati. Certi ponu ancu aduprà i materiali di testa è di coda è i materiali di siliciu monocristallinu di scarto trasfurmati da i dispositivi à semiconduttori per fà barre di siliciu monocristallinu per e cellule solari. A barra di siliciu monocristallinu hè tagliata in fette, generalmente di circa 0,3 mm di spessore. Dopu a lucidatura, a pulizia è altri prucessi, u wafer di siliciu hè trasfurmatu in wafer di siliciu di materia prima da trasfurmà.

U trattamentu di e cellule solari, prima di tuttu nantu à u dopaggiu è a diffusione di u wafer di siliciu, u dopaggiu generale per tracce di boru, fosforu, antimoniu è cusì. A diffusione hè realizata in un fornu di diffusione à alta temperatura fattu di tubi di quarzu. Questu crea una giunzione P > N nantu à u wafer di siliciu. Dopu si usa u metudu di serigrafia, a pasta d'argentu fina hè stampata nantu à u chip di siliciu per fà una linea di griglia, è dopu a sinterizazione, si face l'elettrodu posteriore, è a superficia cù una linea di griglia hè rivestita cù una fonte di riflessione per impedisce chì un gran numeru di fotoni sianu riflessi da a superficia liscia di u chip di siliciu.

Cusì, si face una sola lamina di una cellula solare in siliciu monocristallinu. Dopu à un'ispezione aleatoria, u pezzu unicu pò esse assemblatu in un modulu di cellula solare (pannellu solare) secondu e specifiche richieste, è una certa tensione è corrente di uscita sò furmate da metudi in serie è paralleli. Infine, u quadru è u materiale sò aduprati per l'incapsulamentu. Sicondu u cuncepimentu di u sistema, l'utente pò cumpone u modulu di cellula solare in una varietà di diverse dimensioni di matrice di cellule solari, cunnisciuta ancu cum'è matrice di cellule solari. L'efficienza di cunversione fotoelettrica di e cellule solari in siliciu monocristallinu hè di circa u 15%, è i risultati di laburatoriu sò più di u 20%.


Data di publicazione: 07 di settembre di u 2023