Qualchi ghjorni fà, un consorziu guidatu da u gigante industriale giapponese Hitachi hà vintu a pruprietà è i diritti d'operazione di l'installazioni di trasmissione di energia di u prughjettu Hornsea One di 1,2 GW, u più grande parcu eolico offshore di u mondu chì hè attualmente in funzione.
U consorziu, chjamatu Diamond Transmission Partners, hà vintu una gara d'appalto urganizata da Ofgem, u regulatore britannicu di l'energia eolica offshore, è hà acquistatu a pruprietà di l'installazioni di trasmissione da u sviluppatore Wosch Energy, cumprese 3 stazioni di booster offshore è a prima centrale reattiva offshore di u mondu. Stazione di compensazione, è hà ottenutu u dirittu di operà per 25 anni.
U parcu eolico offshore Hornsea One hè situatu in l'acque di Yorkshire, Inghilterra, cù u 50% di l'azzioni di Wosch è Global Infrastructure Partners. Un totale di 174 turbine eoliche Siemens Gamesa 7MW sò state installate.
L'appalti è u trasferimentu di l'installazioni di trasmissione sò un sistema unicu per l'energia eolica offshore in u Regnu Unitu. In generale, u sviluppatore custruisce l'installazioni di trasmissione. Dopu chì u prugettu hè statu messu in funzione, l'agenzia regulatoria Ofgem hè rispunsevule di a liquidazione è di u trasferimentu di i diritti di pruprietà è di funziunamentu. Ofgem hà u cuntrollu tutale di tuttu u prucessu è assicurerà chì u cessionariu abbia un redditu ragiunevule.
I vantaghji di stu mudellu per i sviluppatori sò:
Cunveniente per cuntrullà u prugressu generale di u prugettu;
Durante u prucessu di trasferimentu di l'installazioni OFTO, ùn ci hè bisognu di pagà per l'installazioni di trasmissione offshore per passà per a rete;
Migliurà u putere di negoziazione generale di i cuntratti di prughjettu;
Ma ci sò ancu certi svantaghji:
U sviluppatore si assume tutti i costi iniziali, di custruzzione è finanziarii di l'installazioni OFTO;
U valore di trasferimentu di l'installazioni OFTO hè infine rivisu da Ofgem, dunque ci hè u risicu chì alcune spese (cum'è e spese di gestione di u prugettu, ecc.) ùn saranu micca accettate è ricunnisciute.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2021